。 The best mistake I've ever made 。 王若琳 。
作詞:Vincent Degiorgio、Bryan Potvin、Dave Pickell
作曲:Vincent Degiorgio、Bryan Potvin、Dave Pickell
編曲:N/A

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

One step too far 走了一步
All at once I'm falling 我的情感失控
Just like a star 像一顆星
I'm burning for you 我為你發光發熱
Thought I could keep myself from feeling this way 自以為可以逃避這樣的感覺
I guess that was my first mistake 我猜那就是我的第一個錯誤

Cause suddenly I'm walking 突然間 我穿過幽暗的街道
Down a dark street to your door 走到你的門前
Wanting you is driving me insane 對你的渴望讓我瘋狂
And now my feet are standing 如今我來到了一個
Where they've never stood before 未曾去過的地方
Guided by a twist of fate 是命運的安排


If I lose myself with you tonight 如果今夜我和你一起失陷
Fall apart or hold on tight 
分手或是相守
Wrong or right 
對或錯
I won't be afraid 
我都不會害怕
Cause ever if my heart should break 
就算會心碎 我也無所謂
You'd be the best mistake I ever made 因為你是我犯下最美麗的錯誤


I'm in your room 我就站在你的房間裡
Now there's no denying What's in your eyes 你的眼神 也無法掩飾
When I look at you 當我看著你
Two shadows talking but they don't make a sound 我們的影子無聲的傾訴著
Words have lost their meaning now 所有言語 都失去意義

And the air has turned electric 愛的氣氛四處瀰漫
Now I know the time is right 愛的時機已經來臨
To put myself into your hands 將我自己交給你
And suddenly I'm shaking 突然間 我全身顫抖
As your fingers touch my skin 當你的指尖滑過我的肌膚
I don't need to understand 一切盡在不言中

And if tomorrow proves me wrong 如果明天能證明錯的人是我
I swear I don't belong 我發誓我若不屬於你
I know I'll carry on 我會好好往前走


So I will lose myself and bare my soul 所以我獻上赤裸的靈魂
Take this chance cause heaven knows 冒個險吧 因為天知道
I'm so far gone, my choice is made 
在我心中早已作了決定
And even if my heart should break 就算會心碎 我也無所謂

When I lose myself with you tonight 如果今夜我和你一起失陷
Fall apart or hold on tight 分手或是相守
Wrong or right 對或錯
I'll always say 我一定會說
You're the best mistake I ever made 你是我犯下最美麗的錯誤
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
很久沒有看過電視的mv了,一開始聽到還以為是外國人唱的,

有種慵懶,讓人為之驚豔的嗓音,

瞬間被旋律網住了,

好久好久沒有聽到這麼乾淨的歌了,

不需要太多的裝飾技巧,

在知道歌手的年齡時,也嚇了一大跳,

這首歌的感情跟自己的信念太過接近,

敢愛敢恨,不拖泥帶水,

只要擁抱這一刻,就算無法天長地久,又如何呢。

及時把握每一刻,用力呼吸此時的快樂,

即使灰飛煙滅,傷痕累累,

至少,我曾愛過,曾努力過。

剩下的,不是自己能決定的。

放下,是種愛,也是一種包容。

就算愛錯,那又如何呢,畢竟感情本就是無法控制,

在遇上那個人的瞬間,再也看不見其他人,

歡迎來到愛情國度。

arrow
arrow
    全站熱搜

    summerofsnow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()